Supplements

woensdag 22 april 2009

Zaterdag 18 april. Als voorbereiding op de Roparun, deelgenomen aan "rondje Zele" . Dit is een estafetteloop van 1x34 of 2x34 km, ingericht door de plaatselijke pompiers.
Het was een succes. 101 teams hadden zich ingeschreven en...... de weergoden waren ons goed gezind.
De meeste teams hadden gekozen voor 1 rondje maar wij van lotgenoten vlaanderen deden het rondje 2x (als training) met nog enkele andere teams.
De start werd gegeven om 11u en 5u45 minuten later kwamen we samen over de eindstreep. Op dat ogenblik gaf mijn teller 68km aan. Het warme applaus en toejuichingen van het enthousiaste publiek deden enorm deugd en gaven een gevoel van voldoening.
Nu heb ik er zelf een ideetje van hoe het principe van de estafette in elkaar zit. Als fietser weet ik dat ik de eerst volgende tijd vooral mijn billen "in de watten" zal mogen leggen....

1 opmerking:

liliane_spooren@hotmail.com zei

Liefste maatje,

Je bent een straffe madam! Het begin is gemaakt, nu maar blijven trainen en je billekes goed soigneren.
Je kan natuurlijk op mijn steun rekenen. That's what friends are for!
Groetjes en alvast een dikke proficiat!
Liliane