Supplements

donderdag 28 mei 2009


Op een zuchtje van de grote dag houd ik eraan i e d e r e e n te bedanken voor zijn bijdrage aan de actie Renilde voor Roparun. Mijn stille wens is waar geworden 258km x 10€ . Ik zit er zelfs over, de sponsorteller staat momenteel op 2696,16 €.

Ook wil ik iedereeen bedanken voor de morele steun die ik mocht ondervinden. Geloof me ik ben voor de 258% gemotiveerd. Er zal gefietst worden. Ik ben er klaar voor. Mijn fiets is gepoetst. PARIS nous voici.

Via mijn laptopje zal ik trachten het verloop van onze Roparun weer te geven. Dit wil zeggen dat ik zaterdag na het vertrek van team1 (16u ) al zal bloggen. Wij van team 2 komen ongeveer omstreeks 21u30 in actie m.a.w. wij hebben nachtpost. Dat kan nog een heel verhaal opleveren..

Roparun zou ook live te volgen zijn op http://www.roparun.nl/

Maar nu eerst nog 2 keer slapen...

Geen opmerkingen: